חיפוש משרות
מילות מפתח
תחום
אזור
משרה
תאריכים:
 
 
 
 
 
Office Manager   
סושיאלקליקס  מנהלה ומזכירות   המרכז והשפלה, תל אביב   משרה מלאה 8/6/2014 
השכלה: Bachelors  
תפקיד: איש צוות 
שנות ניסיון: שנתיים 
   
פקס:  
טל:  
אמייל: hr@socialclicks.com 
איש קשר: HR 
תיאור:
SocialClicks is looking for an ambitious Office Manager to help keep our office running strong.
Responsibilities:
The Office Manager is responsible for day-to-day administrative support and organization of the office with an emphasis on proactive planning and follow-through:
• Manage office services functions (mail, supplies, office equipment, filing, phones, etc).
• Organize and manage calendars, phone, mail, correspondence, meeting requests, making and managing travel arrangements and itineraries.
• Answer and screen all calls.
• Some accounting functions, including accounts receivables and collections, accounts payable, payment reports, monthly billing.
• Support HR activities of the company.
 
דרישות:
• Administrative skills
• Proficient in Microsoft Office and Google Apps (Gmail, GCalendar, Google Drive, etc.).
• High level of organization, professionalism, and problem solving.
• Excellent interpersonal skills and service oriented.
• Supply management.
• B.A. from an accredited university or college.
• High level of English: Speaking and writing is a MUST.
• Full time position.
 
 
הצג סל המשרות שלי  
 
 
 

דרושים סטודנטים

Copyright 2004-2025 © StudentJob.co.il  

 

 לוח דרושים לכל המקצועות כולל אלפי משרות, מאגרים מידע לחיפוש אופר או מטפלת בכל הארץ וחיפוש עוזרת בית לניקיון בית