חיפוש משרות
מילות מפתח
תחום
אזור
משרה
תאריכים:
 
 
 
 
 
 
סושיאלקליקס 
תחום פעילות היי טק
תיאור החברה
Social Advertising Optimization
מספר עובדים  בחברה 21-50
סוג החברה מעסיק
כתובת
עיר/ישוב תל אביב
דואר אלקטרוני
 
 
תוצאות חיפוש: 1-2 מתוך 2  הצג רק כותרות  עמוד 1 מתוך 1
 

 

כותרת שם חברה   תחום   אזור   היקף המשרה ת. עדכון
Office Manager   
סושיאלקליקס  מנהלה ומזכירות   המרכז והשפלה, תל אביב   משרה מלאה 8/6/2014 
השכלה: Bachelors  
תפקיד: איש צוות 
שנות ניסיון: שנתיים 
   
פקס:  
טל:  
אמייל: hr@socialclicks.com 
איש קשר: HR 
תיאור:
SocialClicks is looking for an ambitious Office Manager to help keep our office running strong.
Responsibilities:
The Office Manager is responsible for day-to-day administrative support and organization of the office with an emphasis on proactive planning and follow-through:
• Manage office services functions (mail, supplies, office equipment, filing, phones, etc).
• Organize and manage calendars, phone, mail, correspondence, meeting requests, making and managing travel arrangements and itineraries.
• Answer and screen all calls.
• Some accounting functions, including accounts receivables and collections, accounts payable, payment reports, monthly billing.
• Support HR activities of the company.
 
דרישות:
• Administrative skills
• Proficient in Microsoft Office and Google Apps (Gmail, GCalendar, Google Drive, etc.).
• High level of organization, professionalism, and problem solving.
• Excellent interpersonal skills and service oriented.
• Supply management.
• B.A. from an accredited university or college.
• High level of English: Speaking and writing is a MUST.
• Full time position.
 
סטודנט/ית למחלקת כספים בחברת סטארט אפ   
סושיאלקליקס  כספים וחשבונאות   המרכז והשפלה, תל אביב   משרה חלקית 8/6/2014 
השכלה: Pre-Bachelors  
תפקיד: איש צוות 
שנות ניסיון: לא נדרש 
   
פקס:  
טל:  
אמייל: hr@socialclicks.com 
איש קשר: HR 
תיאור:
לחברת סטארט אפ העוסקת ב Social Advertising Optimization
דרוש/ה סטודנטי/ית ללימודי תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה לסיוע במטלות שונות במחלקת הכספים:
הוצאת והפקת דוחות נתונים (אקסל), עזרה בסיסית בהנה"ח ועוד.
 
דרישות:
סטודנט/ית שנה ב' ומעלה ללימודי חשבונאות/כלכלה.
זמינות להיקף משרה של 15-25 שעות שבועיות.
נסיון רלוונטי קודם- יתרון
רמת שליטה גבוהה בשפה האנגלית- חובה.
זמינות מיידית- יתרון.
העבודה ברמת החייל.
 
  מציג עמוד 1 מתוך 1  
 
 

דרושים סטודנטים

Copyright 2004-2025 © StudentJob.co.il  

 

 לוח דרושים לכל המקצועות כולל אלפי משרות, מאגרים מידע לחיפוש אופר או מטפלת בכל הארץ וחיפוש עוזרת בית לניקיון בית