השכלה: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
תיאור: |
מתן שירות ותמיכה (תפעול ותקלות) ללקוחות התקשורת הקווית. שיחות נכנסות בנושאים שונים בתקשורת קווית. לבעלי אוריינטציה ורצון לפתח את עצמם בתחום הטכני-העסקי, בתקשורת, רשת, מרכזיות וכו', וזאת תוך כדי התפתחות מקצועית.
מוקד קטן ואינטימי (מתאים לבעלי יכולת לעבוד בצורה עצמאית, לנהל את סדר יומם ונכונים ללמידה).
משמרות: 4-5 משמרות בשבוע.
שעות הפעילות במוקד הן 8:00-20:00, מינימום 2 ערבים בשבוע.
שישי פעם בשבועיים (גמיש לסטודנטים שלומדים בימי שישי).
|
|
דרישות: |
ידע באנגלית טכנית
ידע במבנה ותפקוד המחשב
ידע במערכות הפעלה שונות ובדפדפנים
אורינטציה טכנולוגית
אורנטיציה שירותית
ידע בהתקנת מודמים (רשת, PCI, USB ) - חיבור פיזי לחשמל ולמחשב, התקנת דרייברים, חייגנים, הכנסת כתובות ברשת, סנכרון- יתרון
ידע באנטי וירוס, הגדרת תוכנות דואר – יתרון
ידע ברשתות פס רחב – יתרון
הסמכה/ הכשרה טכנולוגית – יתרון
ניסיון במתן תמיכה טכנית בנושאים הנ"ל – יתרון
מיקום: חיפה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
|
|
|
|
|