חיפוש משרות
מילות מפתח
תחום
אזור
משרה
תאריכים:
 
 
 
 
 
מנהל\ת משרד\ אדמיניסטרציה לחברת סטארט אפ   
סייפטי  מנהלה ומזכירות   השרון, הרצליה   משרה חלקית 13/11/2013 
השכלה:  
תפקיד: איש צוות 
שנות ניסיון:  
   
פקס:  
טל:  
אמייל: shachar.daniel@safe-t.com 
איש קשר: שחר 
תיאור:
1. עבודה מול ספקים בנושאי מנהלה
2. Front - desk
3. הנהלת חשבונות
4. ניהול שוטף של אדמיניסארצית המשרד
5. כתיבת מצגות ומסמכים  
דרישות:
• תכונות נדרשות:
1. סדר ודייקנות
2. אחריות
3. יחסי אנוש – יכולת עבודה מול גורמים חיצוניים (ספקים ולקוחות) ופנימיים
4. יכולת לימוד

• הכישורים הנדרשים –
1. שליטה סבירה במחשב בעיקר באופיס
2. יכולת לימוד ושימוש בכלים נוספים (הפקת חשבוניות ,הזמנות ללקוחות בפריוריטי,הזמנות מספקים).
3. אנגלית ברמה טובה – תקשורת פנימית וחיצונית , הפקת חשבוניות , כתיבה\קריאת מסמכים
4. דיסקרטיות (חשיפה לנתונים מסווגים של החברה)

 
 
הצג סל המשרות שלי  
 
 
 

דרושים סטודנטים

Copyright 2004-2025 © StudentJob.co.il  

 

 לוח דרושים לכל המקצועות כולל אלפי משרות, מאגרים מידע לחיפוש אופר או מטפלת בכל הארץ וחיפוש עוזרת בית לניקיון בית