השכלה: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
תיאור: |
ביצוע שירותי סדרנות, זיהוי לקוח, הכוונה וניתוב לקוח, קבלת מסמכים, מסירת טפסים ומתן מידע כללי בדלפק המידע של השירות. טיפול שוטף בדואר: תיוק, סריקת מסמכים, פתיחת תיקים, מיון וניתוב מסמכים למקום אליו מיועד, וכל פעולה שתוטל עליו ע"י מנהלת המרחב או מי שממונה מטעמה.
|
|
דרישות: |
זריזות, דייקנות, אחריות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות, עברית ברמת שפת אם.
|
|
|
|
|