השכלה: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
משרד עורכי דין ייחודי בבורסה שברמת-גן, העוסק בתחום ההגירה וה- Relocation, עם אווירה משפחתית ונעימה, מעוניין לצרף אל שורותיו עוזר/ת אדמינסטרטיבי/ת.
|
|
דרישות: |
התפקיד כולל, בין היתר, עבודות מזכירותיות שונות כגון מענה טלפוני, תיאום פגישות, טיפול באורחים המגיעים למשרד, הוצאת קבלות, סיוע לעובדי המשרד, עבודה מול נותני שירותים של המשרד ועוד.
העבודה דינאמית, דורשת תשומת לב רבה לפרטים, יכולת קליטה מהירה, יכולה עבודה עצמאית ותודעת שירות גבוהה מאוד.
שפות - נדרשת יכולת ביטוי גבוהה בעל-פה ובכתב בעברית ובאנגלית (עם יכולת לשוחח עם לקוחות בשפה האנגלית).
היקף משרה: חלקית, 4-5 שעות ביום. קיימת גמישות בשעות העבודה.
התפקיד דורש זמינות טלפונית למקרי חירום גם לאחר שעות העבודה.
התחלת עבודה - מיידי.
יש לשלוח קורות חיים בדוא"ל: jobs@Relocation-Law.com
חובה לציין בשורת הנושא: "משרה מספר 147".
רק פניות מתאימות תענינה.
תודה רבה.
|
|
|
|
|