| השכלה: | 
                                         | 
                                     
                                    
                                      | תפקיד: | 
                                        | 
                                     
                                   
                                    
                                      | שנות ניסיון: | 
                                        | 
                                     
                                     
                                      |   | 
                                        | 
                                     
                                   
                                   | 
                                  
                                  
                                   | 
                                 
                               
                               | 
                             
                   
                            
                              
                              
                              
                             
                       
                              | 
                              תיאור: | 
                             
 
                            
                              
               
                              
                              
                                
                                  
                            
                                                            אם אתם סטודנטים למדעים המעוניינים לשלב במהלך לימודיהם, גם עבודת הדרכה חווייתית, מאתגרת ומהנה -  
בואו להיות חלק מצוות ההדרכה של מוזיאון המדע!
              
                                      
                                      
                                                                        
                                  
                                     | 
                                 
                               
                                | 
                             
                             
                              | 
                              דרישות: | 
                             
 
                            
                              
     
                                                          
                                                            
                                                              
                                                              
                                                              
                                                              
                                                                      אם את/ה: 
•	סטודנט/ית לתואר ראשון או שני (שנה ב' בתואר ומעלה) במקצועות המדעים או הנדסה 
•	בעל/ת רקע בהדרכה או הוראה 
•	בעל/ת ניסיון בעבודה עם ילדים מגיל הגן ועד התיכון (עדיפות). 
•	בעל/ת תשוקה גדולה ובלתי נשלטת למוזיאוני מדע או תחביב ביזארי דומה. 
מקומך עימנו! 
 
נדרשת זמינות של לפחות 2 בקרים בין הימים ב'-ה'  
העבודה לשנת הלימודים תשע"ו,  
 מותנה בהשתתפות בקורס הדרכה בספטמבר. 
                 
                                      
                                      
                                                                                            
                               | 
                                
                                
                              
                                | 
                                   
                            
                            
                      
                            
          
           | 
                        
							  
                          
                          
                           | 
             
                               
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                                                           
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                               | 
                                   
                    
      
     
                      
                            
                           
                           |