| השכלה: | 
                                         | 
                                     
                                    
                                      | תפקיד: | 
                                        | 
                                     
                                   
                                    
                                      | שנות ניסיון: | 
                                        | 
                                     
                                     
                                      |   | 
                                        | 
                                     
                                   
                                   | 
                                  
                                  
                                   | 
                                 
                               
                               | 
                             
                   
                            
                              
                              
                              
                             
                       
                              | 
                              תיאור: | 
                             
 
                            
                              
               
                              
                              
                                
                                  
                            
                                                            לפרויקט ס.ח.ל  - סטודנטים חונכים למדעים, דרושים סטודנטים לביולוגיה/כימיה/פיסיקה שנה ג' ומעלה, מאיזור ירושלים לחנוך תלמידי יא-יב , ולקדם אותם להצלחה בבגרויות במקצועות כימה/פיסיקב/ביולוגיה. 
סטודנט יכול לחנוך יותר מתלמיד אחד. 
עבודה לפי שעות. לפחות 2 ש"ש לתלמיד. 
התשלום: 55 ש"ח לשעת עבודה+נסיעות. 
נא לשלוח קורות חיים 
למגי רוח 
rcmeggy@jerusalem.muni.il
              
                                      
                                      
                                                                        
                                  
                                     | 
                                 
                               
                                | 
                             
                             
                              | 
                              דרישות: | 
                             
 
                            
                              
     
                                                          
                                                            
                                                              
                                                              
                                                              
                                                              
                                                                      סטודנט שנה 3 ומעלה. 
תחום דעת: כימה/פיסיקה/ביולוגיה 
גישה חיובית לבני נוער  
יתרון לניסיון בהדרכה הוראה
                 
                                      
                                      
                                                                                            
                               | 
                                
                                
                              
                                | 
                                   
                            
                            
                      
                            
          
           | 
                        
							  
                          
                          
                           | 
             
                               
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                                                           
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                               | 
                                   
                    
      
     
                      
                            
                           
                           |