| השכלה: | 
                                         | 
                                     
                                    
                                      | תפקיד: | 
                                        | 
                                     
                                   
                                    
                                      | שנות ניסיון: | 
                                      לא נדרש  | 
                                     
                                     
                                      |   | 
                                        | 
                                     
                                   
                                   | 
                                  
                                  
                                   | 
                                 
                               
                               | 
                             
                   
                            
                              
                              
                              
                             
                       
                              | 
                              תיאור: | 
                             
 
                            
                              
               
                              
                              
                                
                                  
                            
                                                            דרושה משלבת בגדרה לנער שעולה לכיתה ח׳ . אפשרות ל2-4 ימי עבודה בשבוע , בין השעות 08:00-17:00 . 
עבודה מספקת ומאתגרת! 
מתאים במיוחד לסטודנטיות שרוצות להתפתח ולצבור ניסיון בתחום הטיפולי.  
ליווי צמוד של מעצבת התנהגות והכשרה מקצועית. 
              
                                      
                                      
                                                                        
                                  
                                     | 
                                 
                               
                                | 
                             
                             
                              | 
                              דרישות: | 
                             
 
                            
                              
     
                                                          
                                                            
                                                              | 
                                                              
                                                              
                                                              
                                                                      מחויבות, אסרטיביות וניידות
                 
                                      
                                      
                                                                                            
                               | 
                                
                                
                              
                                | 
                                   
                            
                            
                      
                            
          
           | 
                        
							  
                          
                          
                           | 
             
                               
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                                                           
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                               | 
                                   
                    
      
     
                      
                            
                           
                           |