| השכלה: | 
                                         | 
                                     
                                    
                                      | תפקיד: | 
                                      איש צוות  | 
                                     
                                   
                                    
                                      | שנות ניסיון: | 
                                        | 
                                     
                                     
                                      |   | 
                                        | 
                                     
                                   
                                   | 
                                  
                                  
                                   | 
                                 
                               
                               | 
                             
                   
                            
                              
                              
                              
                             
                       
                              | 
                              תיאור: | 
                             
 
                            
                              
               
                              
                              
                                
                                  
                            
                                                            לאתר חדש ומהפכני המציע סיוע בכתיבת ערעורים ובדיקת עבודות אקדמאיות, דרוש/ה מעצב/ת אתרים כשרוני/ת  
 
בפנייתכם אנא רשמו בכותרת המייל: 
"עבור משרת מעצב/ת" 
 
              
                                      
                                      
                                                                        
                                  
                                     | 
                                 
                               
                                | 
                             
                             
                              | 
                              דרישות: | 
                             
 
                            
                              
     
                                                          
                                                            
                                                              
                                                              
                                                              
                                                              
                                                                      ניסיון בעיצוב קונספטים לאתרים. 
שליטה בתוכנות עיצוב כגון אינדיזיין, פוטושופ, אילוסטרייטור ופלאש. 
תיק עבודות איכותי הכולל עבודות רלוונטיות באינטרנט. 
עדיפות לבעלי/ות שליטה ב-HTML ,CSS ו-ACTION SCRIPT 3  
תכונות נדרשות: קריאטיביות, זריזות, שירותיות, דיוק, מוכנות לעבוד כפרילנסר. 
 
אפשרי גם לסטודנטים בתחום העיצוב/מדעי המחשב המתעסקים/שולטים היטב בתחום העיצוב באינטרנט 
 
שליחת קו"ח בצירוף תיק עבודות אל:  
                               jobs@irurim.co.il
                 
                                      
                                      
                                                                                            
                               | 
                                
                                
                              
                                | 
                                   
                            
                            
                      
                            
          
           | 
                        
							  
                          
                          
                           | 
             
                               
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                                                           
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                               | 
                                   
                    
      
     
                      
                            
                           
                           |